Carpatair renunţă după 13 ani la hubul de la Timişoara, unde mai rămâne cu cinci zboruri
Carpatair, singura companie românească privată de aviaţie care a rezistat pe piaţă, a decis să închidă nodul aerian de la Timişoara, acuzând politicile comerciale...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Fiecare aeronavă Airbus are piese fabricate în România. Airbus controlează trei companii pe plan local, anume Airbus Defence and Space, Airbus Helicopters România şi Premium Aerotec, ultimele două având şi unităţi de producţie
- Stellantis îşi suspendă din nou activitatea la două uzine din Italia
- O nouă putere comercială se naşte în tăcere şi vrea să cucerească Europa
- Iarna nemulţumirii a început deja în Europa. În Germania, negociatorul şef cu VW din partea uniunii sindicale IG Metall, una dintre cele mai puternice din ţară, a avertizat că dacă compania nu renunţă la planurile de a închide fabrici ar putea fi declanşa
- In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Florina Dobre, CEO al Bringo: Într-o zi normală avem 4.000-5.000 de comenzi, însă de sărbători numărul lor urcă spre 7.000