Compania de mobilitate electrică a grupului PPC din România, care operează o retea de 500 de puncte de încărcare a maşinilor electrice, adoptă o nouă identitate de brand după preluarea activelor Enel
Compania de mobilitate electrică din cadrul grupului PPC din România adoptă o nouă identitate de brand, PPC blue, toate cele 500 de puncte de încărcare din 63 de localităti, cu o putere...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tarom are undă verde de la CE să scape de datorii de 50 mil. euro şi primeşte o injecţie de capital de 45 mil. Euro
- Companiile de la BVB cu activitate pe Dunăre şi la Marea Neagră, unii dintre performerii pieţei de anul trecut, când au avut creşteri de 136% până la 191% pe acţiuni, afişează în 2024 dinamici cuprinse între minus 14% şi plus 10%
- Companiile germane din România văd propriile afaceri şi perspectivele acestora ca fiind stabile în următoarea perioadă, dar spun că este nevoie de mai multe investiţii în educaţie şi cercetare
- Vin banii: Tarom primeşte peste 95 mil. euro de la stat pentru restructurarea businessului
- Exclusiv ZF Corporate Adrian Sandu, ACAROM: Tranziţia către maşinile electrice ar trebui să vină mai mult din dorinţa consumatorului, nu din reglementări impuse de autorităţi