Constantin Stroe, preşedintele Asociaţiei Constructorilor Auto: Investiţia Daimler de la Sebeş va fi un magnet şi pentru alţii. Am scăpat de Cehia şi de Polonia. Am rămas singuri.
România a devenit mai competitivă decât Polonia şi Cehia în ceea ce priveşte atragerea de noi investiţii în industria auto, singurele „ameninţări“ venind dinspre Maroc, unde deja...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 93. (NOU-INTRAT) Rompetrol Downstream
- Ford Otosan caută ingineri direct din universităţile din România
- ZF Live. Dragoş Dinu, consultant şi investitor: Businessul din România s-a maturizat. M-aş fi aşteptat ca mai multe companii mari să investească în afara graniţelor. Cum vede astăzi businessul românesc şi în ce domeniu ar investi?
- Oliver Rademacher, BMW România: Remarcăm noi trenduri – în România se vând mai multe limuzine BMW Seria 7 decât în Austria. Pieţele mature merg spre maşini mai mici
- INTERVIU Marina Babara, Ford Otosan Romania: Colaborăm cu Universitatea din Craiova pentru a facilita integrarea studenţilor prin programe de internship