Contract cu o miză de 3 mil. euro/an: Renault vrea să îşi aducă într-un singur sediu cei 2.000 de angajaţi din Bucureşti
Grupul francez Renault , care deţine la Mioveni fabrica Dacia, dar are şi în Bucureşti operaţiuni importante comerciale şi de cercetare-inginerie, analizează consolidarea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Confirmare: Auto Italia se specializează în maşini „made in China” şi semnează un parteriat cu Chery
- Otokar, divizia producătoare de sisteme de apărare a celui mai mare conglomerat din Turcia, va produce împreună cu Automecanica sute de blindate la Mediaş. Andrei Scobiola, CEO Automecanica: Această colaborare reprezintă un pas important în sprijinirea Fo
- Citroen începe producţia modelului electric C3 în Serbia
- Aeroportul din Katowice, Polonia, vrea să devină un hub logistic cheie, în special pentru exporturi chineze
- Piaţa de M&A este extrem de relevantă pentru că arată interesul unor investitori pentru o ţară, o economie, o piaţă. O tranzacţie de M&A poate schimba un întreg ecosistem local, pentru că un investitor vine cu bani, know-how, pieţe de desfacere şi relaţii