Dilema importatorilor auto: cum să le explice acţionarilor că vânzările continuă să scadă, când politicienii anunţă creştere economică
Românii au înmatriculat în primul semestru din acest an doar 25.000 de maşini noi, în scădere cu 26% faţă de aceeaşi perioadă din 2012, iar în unele judeţe din ţară sunt dealeri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producţia industrială a scăzut în primele zece luni ale anului
- Ce înseamnă spaţiul Schengen, câte state acoperă, câţi oameni şi pe ce suprafaţă
- Ce înseamnă pentru business intrarea completă a României în Schengen. O analiză extinsă
- Un scuter zburător polonez vrea să cucerească lumea
- Gigantul auto elveţian Feintool lasă Germania în urmă, se relochează în Ungaria