Dumagas, unul dintre cei mai mari transportatori renunţă la piaţa din Bucureşti: "Infrastructura e un dezastru, pierdem timp şi bani"
Mircea Vlah, şeful companiei Dumagas, unul dintre cei mai mari transportatori de pe piaţă, cu afaceri de 42 mil. euro anul trecut, spune că a renunţat la contractele de livrare în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sorin Pâslaru, ZF. Pentru România următorii cinci ani vor fi exact ca cei cinci ani înainte de aderarea la UE în 2007: totul se va dubla. Există trei argumente pentru această evoluţie: Schengen, OECD şi autostrăzile
- Forţa cea mai mare a businessului privat românesc este puterea de a se reinventa, iar încrederea vine din adaptare şi din echipele de oameni, în care companiile trebuie să investească
- Roxana Băbătie, Cargus: Circa 20% din cererile, apelurile din contact center au fost rezolvate de o soluţie de inteligenţă artificială în 2024. Anul acesta lucrăm la un proiect de optimizare a rutelor curierilor folosind AI.
- Serbia acordă subvenţii de 3,5 milioane de euro producătorului american de maşini electrice Rivian
- În Polonia a luat naştere al treilea operator logistic ca mărime din Europa. InPost nu exclude achiziţii în Europa