Maşinile de curse au anvelope produse la Slatina. 70 de români lucrează într-o divizie pentru motorsport
Grupul italian Pirelli a început să producă la Slatina, în cadrul unei divizii speciale a fabricii, anvelope pentru motorsport, destinate curselor auto din campionatele de GT şi GP2, dar şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Un brand românesc revine la Dakar: Dacia Sandriders ia astăzi startul în cea mai dificilă cursă auto din lume. Tot francezii au dus şi ARO la Paris-Dakar în 1982
- Prima veste bună pe 2025: Au fost eliminate barierele de la graniţele cu România şi Ungaria. Bucureştenii s-au dus la Ruse pentru a „testa” Schengen, iar ungurii pot intra mai repede în România pentru cumpărături
- Câte autoturisme noi şi second-hand au înmatriculat românii în 2024? Segmentul de hibride noi a crescut cu 35%, iar cele de full-electric s-a redus cu 32%
- Un an de pomină pentru industria auto: Încetinirea industriei în toată Europa a lovit din plin producătorii de piese auto, iar pierderile de locuri de muncă s-au dublat în 2024. Peste 30.000 de oameni au fost concediaţi doar în la producătorii de piese an
- N-a fost anul lor: numărul firmelor nou create în agricultură a scăzut cu 75% în 2024, iar în comerţul auto sunt 13 firme noi în unsprezece luni. Declinul este de 98%