Piaţa maşinilor de peste 200.000 de euro a scăzut cu 20% anul trecut. Doar două dintre cele cinci mărci superpremium au raportat creşteri
Singurele mărci de lux care au crescut anul trecut au fost Bentley şi Aston Martin, în timp ce Ferrari, Rolls Royce şi Lamborghini au scăzut.
Înmatriculările de automobile de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Dragoş Dinu, consultant şi investitor: Businessul din România s-a maturizat. M-aş fi aşteptat ca mai multe companii mari să investească în afara graniţelor
- Oliver Rademacher, BMW România: Remarcăm noi trenduri – în România se vând mai multe limuzine BMW Seria 7 decât în Austria. Pieţele mature merg spre maşini mai mici
- INTERVIU Marina Babara, Ford Otosan Romania: Colaborăm cu Universitatea din Craiova pentru a facilita integrarea studenţilor prin programe de internship
- Exclusiv ZF Corporate 84. FAN Courier
- Toyota rămâne cel mai mare producător auto din lume cu 10,8 milioane de maşini vândute în 2024