INTERVIU
Renault pregăteşte „revoluţia roboţilor“ la Dacia: gradul de automatizare creşte de patru ori în patru ani
Viitoarea generaţie de modele Dacia va fi produsă într-o uzină automatizată, cu roboţi pe linia de producţie, decizie care va determina însă şi reducerea numărului salariaţilor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Urmează conferinţa ZF HR Trends „2025, un an decisiv pentru HR: la răscrucea între inovaţie şi rezilienţă“. Industria auto, în faţa unui an 2025 decisiv: cum răspund liderii de resurse umane declinului numărului de angajaţi?
- Dealerul Auto Cobălcescu a investit jumătate de milion de euro într-un service cu interfaţă digitală pentru marca BMW
- Producătorul de anvelope Hankook îşi extinde megafabrica din Ungaria
- Bursă. Acţiunile Tesla au scăzut cu 26% de când Elon Musk a făcut salutul şi vânzările au început să scadă
- Costul mediu al reparaţiilor autovehiculelor a crescut în ultimii patru ani de la 30% până la peste 50% în funcţie de vechimea autovehiculelor. BAAR: Costul mediu cel mai ridicat (fără TVA) al pieselor înlocuite este în judeţul Alba - 9.353 lei, urmat de