Calea ferată versus autostrăzi
Trenuri care circulă cu 44 de km/oră şi buget de doar 18 mil. euro pentru linii. Drumuri care nu se văd, deşi înghit 1,2 mld. euro anual
Cu doar 44 de kilometri la oră se deplasează în medie trenurile de pasageri, în condiţiile în care aproape jumătate din calea ferată necesită lucrări de reparaţii capitale. Liniile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Claudiu Cazacu, XTB: România a pierdut peste 2 mld.euro în fiecare an în care a fost în afara spatiului Schengen, la care se adaugă 90 mil.euro pierdute din cauza întârzierilor suferite de transportatori
- Mihaela Matei, DP World: În 2025 mizăm pe creşterea cu 10% a numărului angajaţilor şi continuăm investiţiile în training
- Care sunt cele mai valoroase 100 de companii din economie?
- VW şi-ar putea reloca o parte din producţie în Polonia
- Volkswagen cumpără o participaţie în cadrul unei companii de litiu pentru 48,1 milioane dolari