„Marea împărţeală“ a asfaltului. Transilvania şi Banatul au luat 1 mld. euro pentru autostrăzi şi drumuri naţionale în trei ani. Moldova este elevul „repetent“, care a primit doar 100 mil. euro
Transilvania şi Banatul au atras în ultimii trei ani cei mai mulţi bani pentru construcţia de autostrăzi şi reabilitarea de drumuri naţionale, puţin peste 1 mld. euro, în timp ce...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sinteza SA Oradea a semnat un acord cu americanii de la Lockheed Martin pentru constructia unei viitoare fabrici de baterii de stocare pe termen lung de 50 mil. euro
- ZF 26 de ani. Istoricul de serviciu. 1998-2024: România, Ungaria, Polonia
- Raport SVN: Numărul autorizaţiilor de construire din Bucureşti s-a redus la jumătate în ultimii trei ani, iar suprafaţa utilă a scăzut cu 62%. Vânzările de locuinte au crescut în 2024 cu 11% în Capitală
- Sectorul construcţiilor suferă. INS: Volumul lucrărilor este în scădere în primele nouă luni ale anului
- Interviu ZF. Josef Karl Pelikan, UNIDO: Competitivitatea industrială a Europei de Est poate creşte dacă sectorul de IT&C şi industria prelucrătoare din regiune lucrează împreună. România poate avea un rol important