Pariul uriaş al lui Laurenţiu Lazăr, Colliers: Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşiul sunt viitoarele oraşe-magnet ale României care vor fi mai atractive decât Bucureştiul
Supraaglomerarea Bucureştiului, dorinţa companiilor de a se extinde şi către alte mari oraşe din ţară atrase fiind de costurile mai reduse şi nu în ultimul rând...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Tendinţe în piaţa rezidenţială 2025. Irinel Scrioşteanu, MT: Miza viitoarelor drumuri radiale din Bucureşti o reprezintă transportul alternativ şi proiecte de tip park&ride
- La French Tech. Sustainability Meets Profitability. Profitabilitate sustenabilă: cum transformă companiile româneşti investiţiile verzi din costuri în strategii de dezvoltare pe termen lung
- Braşovul pariază pe turism: aproape 1.300 de camere de hotel în construcţie şi investiţii publice de 900 mil. euro
- Business sportiv. Investiţie de peste 1 mil. euro în infrastructura sportivă din Craiova. O companie din grupul din care face parte şi clubul sportiv CS Atlas investeşte într-o sală de sport multifuncţională, cu o finanţare prin programul Tranziţie Justă
- Exclusiv ZF Corporate Felix Daniliuc, Director Executiv, Departament IMM, BRD Groupe Société Générale: Dezvoltarea unei companii ţine de viziunea fondatorului, de domeniu de activitate, de contextul macroeconomic, dar la final, cel mai important, este să creeze valoare adăugat