Comercianţii online aşteaptă cel mai mare Black Friday. Cea mare parte a retailerilor pariază un nou vârf al consumului, care să le aducă încasări mai mari cu cel puţin 50%. În joc intră şi companii telecom
Pe fondul creşterii consumului comercianţii online se aşteaptă la vânzări record cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, mai mari chiar şi cu 50% faţă de anul anterior,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa ZF HR Trends 2025. Zsuzsanna Toth, HR director, Vodafone România: Continuăm să investim în tinerele generaţii şi în competenţele lor. Avem un program prin care recrutăm tineri din universităţi
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 24 martie 2025
- Aplicaţia zilei. Airlearn - Language Learning
- UN UNICORN PE ZI: SumUp
- Grafic: Ce cotă de piaţă are fiecare dintre segmentele din comerţul alimentar?