Comercianţii online aşteaptă cel mai mare Black Friday. Cea mare parte a retailerilor pariază un nou vârf al consumului, care să le aducă încasări mai mari cu cel puţin 50%. În joc intră şi companii telecom
Pe fondul creşterii consumului comercianţii online se aşteaptă la vânzări record cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, mai mari chiar şi cu 50% faţă de anul anterior,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Cu cât contribuie lunile noiembrie şi decembrie la piaţa de electro-IT?
- Magazinul online de cadouri experienţiale Complice.ro: Buget mediu pentru cadouri experienţiale, 550 lei. Valoarea medie alocată experienţelor individuale a scăzut anul acesta
- Scădere importantă în sectorul serviciilor pentru firme în octombrie
- Care este reacţia mediului de afaceri fără de criza politica actuala, ce soluţii sunt pentru ca economia şi businessul sa nu între in criza? De ce a cumpărat Dan Sucu clubul italian de fotbal Genoa? Urmăriţi ZF Live vineri, 20 decembrie, ora 12.00, cu Dan
- Care sunt cele mai valoroase 100 de companii din economie?