Initiative Media: Fără Google şi Facebook, piaţa de publicitate online este în scădere
Piaţa locală de publicitate din mediul online este în prezent pe un trend descendent, dacă nu se iau în calcul veniturile obţinute de giganţii americani Google şi Facebook în România,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Radu Mustaţă, Marsh: România poate deveni un Silicon Valley est-european pentru centrele de date. „Dacă avem piaţă, apar şi investiţiile.“
- Interviu ZF. Joakim Reiter, membru în Comitetul Executiv al grupului Vodafone: România poate deveni hubul de servicii al Uniunii Europene
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 13 aprilie 2025
- Aplicaţia zilei: Lite Writer: Writing/Note/Memo
- UN UNICORN PE ZI: EvenUp