Initiative Media: Fără Google şi Facebook, piaţa de publicitate online este în scădere
Piaţa locală de publicitate din mediul online este în prezent pe un trend descendent, dacă nu se iau în calcul veniturile obţinute de giganţii americani Google şi Facebook în România,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ziarul Financiar a premiat în cadrul galei anuale cele mai valoroase companii din România. Top 10 companii din economie au o valoare cumulată de peste 55 mld. euro
- Chiar şi roboţii greşesc. La ce pericole se expun utilizatorii de inteligenţă artificială generativă ca ChatGPT VIDEO
- Bursă. Fort, companie din grupul Bittnet, a încheiat primele trei trimestre din an cu afaceri mai mici cu 15% şi pierderi de 500.000 de lei
- Luptă strânsă pentru supremaţia în AI: Amazon inveşte încă 4 miliarde de dolari în Anthropic. Startupul de inteligenţă artificială este cel mai mare rival al OpenAI, susţinut puternic de Microsoft
- ZF 26 de ani. Cine susţine crearea de campioni regionali. Aliaţi pentru dezvoltare