Initiative Media: Fără Google şi Facebook, piaţa de publicitate online este în scădere
Piaţa locală de publicitate din mediul online este în prezent pe un trend descendent, dacă nu se iau în calcul veniturile obţinute de giganţii americani Google şi Facebook în România,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aplicaţia zilei: Sleep & Meditation
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 23 februarie 2025
- UN UNICORN PE ZI. Companie: Klarna
- ZF IT Generation. Start-up Update. Ciprian Cazacu, cofondator şi CEO, easySales: Avem nevoie de o finanţare de 1-2 mil. euro, însă nu în orice condiţii. Vizăm dezvoltarea pe piaţa din Polonia şi atragerea mai multor retaileri online mari
- ZF Tech Day. Dorin Andreica, managing director, SoftNet Consulting: Când construiesc un sediu sau un depozit - firmele ştiu ce să facă - discută cu arhitecţi, proiectanţi, cer variante, fac analize înainte de construcţie. Când e vorba de digitalizare se d