Studiu al Capgemini: În România 59% din cetăţeni preferă „contactul direct“ cu serviciile publice, iar un sfert nu ştiu că există servicii publice online
Un sfert din români nu ştiu că pot folosi servicii publice online, aproape jumătate apreciază că serviciile publice necesită vizite şi depuneri de documente şi doar 11% sunt preocupaţi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- DNA anchetează pentru corupţie un angajat al Glovo. Cazul pune sub reflector puterea managerilor Glovo asupra firmelor partenere şi a angajaţilor lor - curierii. Inculpatul activa curieri blocaţi de la livrări, adăuga ore suplimentare de lucru, ştergea da
- Bursă. Dendrio, companie din grupul Bittnet, a semnat un contract de aproape 40 mil. lei pentru furnizarea de terminale de videoconferinţă
- Deloitte: Companiile imobiliare din sectorul comercial sunt optimişte cu privire la o creştere a veniturilor în 2025, dar rămân prudente legat de evoluţia condiţiilor de piaţă
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 5 februarie 2025
- Aplicaţia zilei. Skyeng: Learn English