O treime din toată energia vândută de Hidroelectrica s-a transformat în profit. Compania anunţă investiţii de 730 mil. euro până în 2018
Hidroelectrica , cel mai mare producător de energie din România, a terminat anul trecut cu un profit brut de 1,10 mld. lei, nivel apropiat de cel din 2014, în contextul unei producţii cu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Carlo Beltrame, CEO Donalam Călăraşi: Se tot spune că importurile şi piaţa liberă creează condiţii corecte pentru consumatori — dar aceasta este o ideologie învechită din anii ’90, care nu mai reflectă realitatea pieţei de azi.
- Sorin Pâslaru, ZF. Pentru România următorii cinci ani vor fi exact ca cei cinci ani înainte de aderarea la UE în 2007: totul se va dubla. Există trei argumente pentru această evoluţie: Schengen, OECD şi autostrăzile
- Forţa cea mai mare a businessului privat românesc este puterea de a se reinventa, iar încrederea vine din adaptare şi din echipele de oameni, în care companiile trebuie să investească
- Conferinţa ZF Top 1.000 cele mai mari companii: o mie de motive de încredere în România. Încrederea mobilizează mai mult capital şi mai multe energii, ne ajută să atragem bani de la investitori, de la finanţatori, de la partenerii de afaceri, de la clienţ
- Sistemul energetic german rămâne la mila vechilor centrale pe combustibili fosili