Komoder a deschis primul showroom la Barcelona şi estimează o cifră de afaceri de 3 milioane de euro în 2018
Distribuitorul român de fotolii de masaj Komoder a inaugurat în această primăvară un showroom la Barcelona, parte a strategiei de extindere la nivel european, şi mizează pe afaceri de 3...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sorin Pâslaru, ZF. Pentru România următorii cinci ani vor fi exact ca cei cinci ani înainte de aderarea la UE în 2007: totul se va dubla. Există trei argumente pentru această evoluţie: Schengen, OECD şi autostrăzile
- Forţa cea mai mare a businessului privat românesc este puterea de a se reinventa, iar încrederea vine din adaptare şi din echipele de oameni, în care companiile trebuie să investească
- Conferinţa ZF Top 1.000 cele mai mari companii: o mie de motive de încredere în România. Încrederea mobilizează mai mult capital şi mai multe energii, ne ajută să atragem bani de la investitori, de la finanţatori, de la partenerii de afaceri, de la clienţ
- Producătorul de carne şi produse din carne Moldovan Carmangerie, controlat de familia Moldovan din Cluj, estimează afaceri de 24 de milioane de euro pentru 2025
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank. Gabriel Sandu, reţeaua de retail AuGust: Proprietarii de spaţii şi chiriaşii sunt într-o oarecare aşteptare. Totuşi, există interes pentru expansiune dinspre retailerii aliment