Doi antreprenori au vândut o agenţie de publicitate online unui grup britanic
Grupul britanic de media Aegis Group, cu afaceri de peste 1 mld. lire sterline, a cumpărat agenţia de marketing digital Kinecto înfiinţată acum mai bine de un deceniu şi deţinută în mod...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Urmează conferinţa ZF HR Trends: „2025, un an decisiv pentru HR: la răscrucea între inovaţie şi rezilienţă“. Construcţiile, între creştere şi stagnare: numărul de salariaţi a crescut cu 24% în ultimul deceniu, dar ritmul recrutării s-a temperat în ultimii
- Grafic: Evoluţia principalilor indicatori de business ai Orange România în 2024
- Grafic: Evoluţia volumelor Coca-Cola HBC în România (2014-2024)
- Grafic: Evoluţia businessului Lidl în România de la intrarea pe piaţă (mld. lei)
- Julien Ducarroz, CEO al Orange România: 2024 a fost un an plin de provocări, dar am continuat investiţiile. Acoperirea reţelei de fibră optică a fost extinsă la încă 278.000 de gospodării. Orange a avut anul trecut venituri de 1,4 mld. euro, mai mici cu 9