Conferinţă Ziua Publicităţii
Este o corelaţie directă între nivelul de bunsătare a populaţiei şi nivelul de investiţii în publicitate
Online-ul a schimbat piaţa de publicitate şi modul în care oamenii se informează, iar agenţiile şi companiile trebuie să se adapteze şi să inoveze pentru ca atât piaţa, cât şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa Economist Romanian Business & Investment Roundtable revine în martie la Bucureşti, cu Vodafone partener principal
- Studiu Concordia. Creşterea economică din România a fost făcută de cei 4 mil. de angajaţi privaţi şi 3 mil. de cetăţeni români plecaţi în străinătate. Cota unică de impozitare a jucat un rol important
- Tiberiu Dăneţiu, Auchan România: Retail media va fi unul dintre principalele canale media în anii următori. „Peste 200 de companii apelează deja la serviciile noastre“
- Tiberiu Dăneţiu, Auchan România, despre pariul pe retail media: Am adăugat comerţului nostru o centrală media, oferind brandurilor comunicare 360 şi soluţii publicitare ţintite şi măsurabile. Peste 200 de companii apelează la serviciile noastre
- Sesiuni de Training pentru Publicarea Academică – Sprijin pentru Comunitatea Ştiinţifică din România