Conferinţă Ziua Publicităţii
În criză a crescut numărul de campanii de responsabilitate socială, toate agenţiile se implică în astfel de acţiuni
Acţiunile de tip CSR au crescut ca număr în criză, în ciuda bugetelor mai restrânse ale companiilor, dar în acelaşi timp şi agenţiile de publicitate se implică în mod gratuit în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Andrei Hareţ, deputy CEO al Scandia: Trebuie să facem să se învârtă rotiţa în fiecare an. Secretul creşterii este investiţia în branduri! Lider pe piaţa de conserve, compania şi-a diversificat în ultimii ani paleta de banduri şi de produse din portofoliu
- Compania slovacă Eyerim, unul dintre cei mai dinamici retaileri de optică din Europa Centrală şi de Est, estimează vânzări de 21 milioane euro în România în 2025, piaţa locală generând peste 10% din veniturile grupului anul trecut
- Opinie Iulian Anghel, ZF. Joia Mare, scurtă poveste de Paşti: Ziua în care Iuda l-a vândut pe Isus
- Cum arată datele financiare ale cluburilor de fotbal din Superliga în 2024: Venituri de 570 mil.lei, în creştere cu 16%, şi pierderi de 65 mil.lei. Cluburile au alocat 65 mil.lei pentru academiile de copii şi juniori
- McDonald’s deschide un nou restaurant în Iaşi, amplasat în Mall Moldova, după o investiţie de 4,5 milioane de lei