Conferinţă Ziua Publicităţii
În criză a crescut numărul de campanii de responsabilitate socială, toate agenţiile se implică în astfel de acţiuni
Acţiunile de tip CSR au crescut ca număr în criză, în ciuda bugetelor mai restrânse ale companiilor, dar în acelaşi timp şi agenţiile de publicitate se implică în mod gratuit în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF 26 de ani. Cine susţine crearea de campioni regionali. Aliaţi pentru dezvoltare
- Cum se reinventează o companie de stat, cu o istorie de 75 de ani: Plafar, brand românesc de ceaiuri, face 32% din business la export. Plafar este al treilea brand pe piaţa de ceaiuri ambalate, cu 6% cotă de piaţă
- Tranzacţie de 1,3 milioane de euro: antreprenorul Răzvan Pascu îşi vinde participaţia în compania olandeză FlightClaim
- Agenţia de comunicare GMP & U a câştigat contul Tazz, în urma unei licitaţii, şi îşi extinde portofoliul de clienţi din zona de brand şi lifestyle
- Patrick Ciorcilă, prin Sports Festival, şi Media Young intră în acţionariatul agenţiei de publicitate Vitrina Advertising