Piaţa de contraceptive orale: 25 de produse se luptă pentru vânzări de 20 de milioane de euro
Vânzările de contraceptive orale au scăzut uşor anul trecut, atât în volum cât şi în valoare, însă piaţa, disputată în principal de trei jucători - Bayer, Gedeon Richter şi MSD -,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Antreprenor străin creator de branduri româneşti. Meli Melo, Regina Maria, Alexandrion şi Aqua Carpatica sunt mărci autohtone creionate local de oameni de afaceri de peste graniţă
- Zentiva România a contestat la Curtea de Justiţie a Uniunii Europene Directiva privind tratarea apelor urbane reziduale, motivând că este discriminatorie pentru industria farma şi şi disproporţionată
- Grafic: Cum arată împărţirea medicilor pe categorii de vârstă
- Un guru din Silicon Valley investeşte într-un start-up polonez din medicină
- Medicul oftalmolog Madaras Zoltán pregăteşte investiţii de 1,5 mil. euro în brandul Dora Optics