Piaţa de contraceptive orale: 25 de produse se luptă pentru vânzări de 20 de milioane de euro
Vânzările de contraceptive orale au scăzut uşor anul trecut, atât în volum cât şi în valoare, însă piaţa, disputată în principal de trei jucători - Bayer, Gedeon Richter şi MSD -,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF 26 de ani. Pariuri pentru zece ani. Direcţia? Viitor!
- ZF 26 de ani. Cine susţine crearea de campioni regionali. Aliaţi pentru dezvoltare
- Panică în Grecia din cauza unei penurii de Ozempic pentru diabetici
- ZF Private Health. Lucian Popa, fondatorul Esthetic Center din Iaşi: În momentul de faţă se pune accent în special pe aparatură şi pe tratamente precum lasere, radiofrecvenţă. Un practician care face doar acid hialuronic este deja desuet în ceea ce priveş
- Cum se reinventează o companie de stat, cu o istorie de 75 de ani: Plafar, brand românesc de ceaiuri, face 32% din business la export. Plafar este al treilea brand pe piaţa de ceaiuri ambalate, cu 6% cotă de piaţă