INTERVIU

Danone: Creşterea businessului va veni din avansul pieţei de iaurturi şi nu dintr-o strategie de câştigare de cotă de piaţă. Avem deja 50%

Vânzările Danone au scăzut cu 5% anul trecut, al treilea an consecutiv de declin, şi producătorul a raportat pierderi de 16 mil. lei. Danone a pierdut poziţia de lider în piaţa...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.