Evoluţia unui coş cu 22 de alimente în trei reţele de magazine online (21 septembrie 2015)
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusîness
Materialul a apărut în editia din 22 septembrie 2015 a Ziarului Financiar
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la zero. Alina Măgureanu a pornit Mon Bebe, un mic producător de haine pentru copii din Târgovişte. „Am deschis un atelier de croitorie pentru a ne realiza ţinute, dar apoi ne-am dat seama că poate fi un business real şi am început să facem hai
- Moldovan Carmangerie ar putea începe anul viitor construcţia unei noi fabrici de semipreparate „Segmentul de mezeluri fierte-afumate nu prea mai prezintă interes”
- ZF AGROPOWER. Cum susţin micii producători români magia sărbătorilor. Eduard Pavel, Adrian Elecfi, Mihai Ionescu, Dorin Drulă
- Retailerul independent OTOTO, fondat de Mihai Simiuc, cel care a înfiinţat şi Frufru, se pregăteşte pentru al patrulea magazin din Bucureşti şi al doilea de la Viena. „Încă de la început, viziunea a fost de a dezvolta un concept la nivel european”
- Decembrie vine cu vânzări record pentru producătorii de preparate din carne şi de vinuri „Vânzările sunt aproape duble faţă de o lună normală”