Capitolul 4. Companiile cu capital privat românesc în exporturi
Top 50 exportatori cu capital românesc
Harta exporturilor arată că în doar 15 judeţe din ţară companiile reuşesc să trimită pe pieţele externe produse de peste un miliard de euro anual.
În alte 18 judeţe exporturile nu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Supliment Branduri Româneşti. În ce măsură s-au schimbat ideea de brand şi brandingul în ultimii 10-20 de ani?
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Antreprenor străin creator de branduri româneşti. Meli Melo, Regina Maria, Alexandrion şi Aqua Carpatica sunt mărci autohtone creionate local de oameni de afaceri de peste graniţă
- Supliment Branduri Româneşti. Vă mai amintiţi de Aro, Ci-Co, SuperCristal şi Snagov? Unele branduri au dispărut în negura timpului, dar altele au fost reînviate
- Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Născut şi crescut în România, trei secole de branduri „made in RO“. Cum au rezistat mărcile autohtone istorice?
- Supliment Branduri Româneşti. Comunicare şi branding în era social media: unde trebuie să comunice astăzi un brand? Trebuie să fie peste tot sau să meargă ţintit?