ANALIZE
Ce şi cum se schimbă în industria de comunicare pe plan local
La nivelul întregii economii se simte un suflu de optimism, iar în industria de comunicare acesta a venit odată cu creşterea stabilă pe care o înregistrează în ultimii ani, şi care...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Manualul pe care nu îl găseşti nicăieri: Peste 200 de Lecţii de Business de la unii dintre cei mai cunoscuţi antreprenori şi executivi din România. Cum se clădeşte succesul?
- Care sunt cele mai valoroase 100 de companii din economie?
- Polonia interzice „preluările ostile“ ale unor companii cheie locale de media de către aliaţii lui Orban
- Alex Melcovich BH, din grupul Merlin Beverages, va instala până în iunie echipamentele în noua fabrică de băuturi, în care va investi 50 mil. euro. Din valoarea totală a investiţiei, 70% reprezintă ajutor de stat
- Cum explică Consiliul Concurenţei că a aprobat preluarea Profi de către proprietarul Mega Image, o tranzacţie unde jucătorul-gigant nou creat are 17% din comerţul alimentar? În SUA, a fost respinsă tranzacţia dintre două reţele care ar fi avut 14%