Românii au cumpărat cu 51% mai multe pachete turistice ale TUI în primul trimestru, destinaţiile preferate fiind România, Grecia şi Spania
Vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat în primul trimestru al anului cu 51% faţă de perioada similară din 2016, cele mai...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aproape 450 de camere de hotel sub brand internaţional au fost deschise în acest an. Piaţa hotelieră a adăugat noi mărci hoteliere, iar grupurile internaţionale au intrat cu hoteluri şi pe litoral
- Ce hoteluri afiliate unui lanţ internaţional vor fi deschise în 2025? Patru hoteluri din ţară îşi vor deschise uşile pentru turişti, printre care şi Corinthia
- Unde au mai călătorit românii în 2024? Albania a fost destinaţia anului, dar Egiptul, Tunisia, Indonezia, Japonia şi China au fost în topul preferinţelor
- Investiţii în staţiunile balneare. 12 companii vor primi finanţări printr-un ajutor de stat dedicat dezvoltării turismului balnear. Ce firme vor beneficia de finanţări?
- Manualul pe care nu îl găseşti nicăieri: Peste 200 de Lecţii de Business de la unii dintre cei mai cunoscuţi antreprenori şi executivi din România. Cum se clădeşte succesul?