STRATEGIE

Producătorul de cosmetice Farmec Cluj şi-a dublat businessul în cinci ani pariind pe lansarea a 100 de noi produse anual şi pe segmente noi. Cea mai recentă mutare a companiei este pătrunderea pe segmentul de machiaj

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice după cifra de afaceri de aproape 200 mil. lei în 2016, a acoperit în ultimii ani cele mai importante segmente de piaţă, de la...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.