Apetit pentru modă, dar putere mică de cumpărare. Un român cheltuie cea mai mică sumă pe haine, dar este lider la shopping ca pondere în salariu

Piaţa modei din România, evaluată la circa 4,2 mld. euro anual, este una dintre cele mai competitive din economie, câteva sute de nume locale şi străine luptându-se pentru banii pe care...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.