Cum a decăzut zona Unirea-Universitate: de la Intercontinental fără brand la spaţiile goale de la magazinul Unirea şi plecarea numelor ca Zara, Bershka şi Starbucks

Trotuare ştirbe, cu pavaje sparte, oameni ai străzii, spaţii care stau goale, în paragină, în zone preţioase pentru comerţul stradal compun un peisaj gri pentru centrul unei capitale...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.