Dacă România a eşuat să construiască suficiente autostrăzi şi căi ferate din bani europeni, de ce nu vine Comisia Europeană în mod direct să facă de exemplu un tren de mare viteză Bucureşti - Iaşi din fonduri europene?
ZF a ridicat această problemă Adinei Văleanu, comisarul european de transport din România. Funcţia de comisar european este echivalentă cu funcţia de ministru.
„Comisia nu se ocupă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Start ratat pentru industria României: producţia scade cu 3% în ianuarie 2025
- Nicola Torregiani, Subaru Italia: Dacă vrei să ai grijă de clienţi, ca să revină în viitor, întâi trebuie să ai grijă de dealeri
- Volkswagen se bucură de un bestseller surpriză pe fondul dificultăţilor financiare
- Mercedes îşi dublează capacitatea de producţie în Ungaria, noua fabrică din Kecskemet urmând a fi deschisă în acest an
- Toyota se gândeşte să exporte din UK către SUA pentru a evita tarifele lui Trump