Gilles Ballot, Carrefour România: Preţul rămâne principalul criteriu pentru achiziţii, însă tendinţa este spre un raport mai echilibrat între calitate şi preţ
Românii continuă să acorde preţului o mare importanţă în decizia de achiziţie, însă tendinţele actuale indică o schimbare de comportament, în sensul că o bună parte dintre...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Import versus export de îngheţată: importăm de 70 mil. euro, dar exportăm de doar 10 mil. euro
- Cel mai mare distribuitor, Intebrands, mai depăşeşte un prag şi ajunge la afaceri de 6 mld. lei
- Se ascute competiţia pe piaţa drogheriilor. Grupul german Rewe vrea să aducă în România brandul de drogherii BIPA
- Antreprenori locali. Procesatorul de carne CIA Aboliv din Cluj a ajuns la afaceri de 245 milioane de lei după un plus de 28% în 2023
- Bursă. DN Agrar Group, cea mai mare fermă zootehnică integrată din România, a livrat cu 17% mai mult lapte în primul semestru din 2024 faţă de aceeaşi perioadă din 2023