Covalact a crescut cu 30%, dar rămâne pe pierderi
Producătorul de lactate Covalact a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 119 mil. lei (27 mil.euro), în creştere cu 30% faţă de anul precedent, arată o analiză ZF pe baza datelor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afacerile Angelli Spumante & Aperitive au crescut cu 5,6% în 2024, ajungând la peste 83 de milioane de lei
- Kaufland a deschis al şaselea magazin din Iaşi şi a ajuns la o reţea naţională de 191 de hipermarketuri
- Cel mai mare buget de investiţii anunţat până acum de un retailer. Discounterul german Penny anunţă investiţii de 3 mld. euro în România în următorii 10 ani. „Vrem să continuăm să creştem aici, ţara e în focusul nostru pentru investiţii“
- Adama vrea să recâştige locul doi pe piaţa de tratamente pentru cereale, după suprafaţa acoperită în România. În 2024, cifra de afaceri a crescut cu 10%, iar acum mizează acum pe dezvoltarea portofoliului: pune pe piaţă cinci produse noi pentru porumb
- Exclusiv ZF Corporate Felix Daniliuc, Director Executiv, Departament IMM, BRD Groupe Société Générale: Dezvoltarea unei companii ţine de viziunea fondatorului, de domeniu de activitate, de contextul macroeconomic, dar la final, cel mai important, este să creeze valoare adăugat