După ce a făcut marketingul ciocolatei Kandia şi al laptelui LaDorna, Ioana Moga a trecut în construcţii
Ioana Moga, care are o experienţă de peste zece ani în industria bunurilor de larg consum (FMCG), ocupă de la finalul anului trecut funcţia de director de marketing pentru Europa de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retailerul ucrainean Aurora a ajuns la 25 de magazine în România în numai un an şi peste 1 milion de cumpărători
- Producătorul de textile Pandora Prod din Focşani, deţinut de familia Simiz, şi-a dublat profitul în 2023, la afaceri de peste 59 mil. euro
- Industrii inteligente, un proiect Concordia, susţinut de BCR şi ZF. Elena Birtoc, Carel Woodworks: România nu mai poate fi o ţară de lohn, pentru că forţa de muncă nu mai este ieftină. Dar capitalul uman ar trebui să fie din ce în ce mai bine pregătit
- Analiză ANALIZĂ ZF. Comerţul online de alimente şi alte bunuri de larg consum în cifre: Românii cheltuie 550-600 mil. euro făcând shopping virtual de bunuri FMCG. Piaţa s-a aglomerat, dar vânzările nu au crescut conform aşteptărilor după boomul din pandemie
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Cum au reuşit trei antreprenori să dezvolte unul dintre cele mai mari spitale veterinare din Bucureşti pornind de la un pet shop? „Am organizat acest spital la fel ca unul uman“