După ce a făcut marketingul ciocolatei Kandia şi al laptelui LaDorna, Ioana Moga a trecut în construcţii
Ioana Moga, care are o experienţă de peste zece ani în industria bunurilor de larg consum (FMCG), ocupă de la finalul anului trecut funcţia de director de marketing pentru Europa de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- PwC România a asistat fondul de investiţii Abris Capital Partners în vânzarea producătorului de hârtie Pehart Grup către INVL Baltic Sea Growth Fund
- Ce proiecte sunt pe agenda noului minister al Agriculturii: o schemă de ajutor de stat de 1 mld. euro pentru investiţii, 200 mil. euro pentru panificaţie, dar şi creşterea infrastructurii de irigaţii
- Astăzi de la ora 19,00 la emisiunea ZF IT Generation: Cum a reuşit Klap - platformă pentru dispozitive electronice recondiţionate - să atingă o creştere de 300% în 2024 şi să ajungă la un portofoliu de 4.000 de clienţi pe segmentul B2B? Detalii de la Cris
- Distribuitorul de snacksuri Mogyi România a numit-o pe Adriana Dereli în funcţia de director general
- Manualul pe care nu îl găseşti nicăieri: Peste 200 de Lecţii de Business de la unii dintre cei mai cunoscuţi antreprenori şi executivi din România. Cum se clădeşte succesul?