România are cea mai rudimentară piaţă a laptelui din UE: jumătate din producţie este vândută în sticle PET în piaţă
Piaţa laptelui din România are cel mai mare volum vândut direct în pieţe, în cea mai mare parte ambalat în sticle PET, dar şi cea mai mare pondere a acestui segment între toate cele 28...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF AGROPOWER. Cum susţin micii producători români magia sărbătorilor. Eduard Pavel, Adrian Elecfi, Mihai Ionescu, Dorin Drulă
- Retailerul independent OTOTO, fondat de Mihai Simiuc, cel care a înfiinţat şi Frufru, se pregăteşte pentru al patrulea magazin din Bucureşti şi al doilea de la Viena. „Încă de la început, viziunea a fost de a dezvolta un concept la nivel european”
- Decembrie vine cu vânzări record pentru producătorii de preparate din carne şi de vinuri „Vânzările sunt aproape duble faţă de o lună normală”
- Cât valorează cele aproape 4.500 de supermarketuri şi hipermarketuri din România: Câţi bani ar trebui să scoată din buzunare un investitor care vrea să cumpere Lidl, Kaufland, Carrefour sau Mega Image?
- RETROSPECTIVĂ 2024 Nouă companii din industria alimentară investesc 2,2 mld. lei în noi fabrici sau şi în creşterea capacităţilor prin INVESTALIM. Ce fabrici noi vom vedea în următorii ani?