Unilever şi Henkel, singurii jucători din topul FMCG care au reuşit să crească
Cu un consum mediu de sub cinci kilograme de detergent, 1,5 tuburi de pastă de dinţi şi patru săpunuri pe an, cifre ce ne plasează la coada Europei, piaţa bunurilor de larg consum...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 30. Grupul Catena-Fildas Trading
- Colliers: Cum va arăta piaţa imobiliară în 2025? Creşte retailul, se temperează piaţa industrială şi cererea de birouri rămâne scăzută
- Exclusiv ZF Corporate 29. Auchan România
- Exclusiv ZF Corporate 28. Profi Rom Food
- EY: Piaţa de fuziuni şi achiziţii din România a închis 2024 cu 265 de tranzacţii, în creştere cu 10% an/an. Valoarea totală estimată a fost de 6,6 mld.dolari, minus 5,9%. ”Cele mai active sectoare după volumul tranzacţiilor au fost Imobiliare, ospitalitat