ZF/ Scandia Food Cum creştem industria alimentară românească. Aproape 300 de puncte gastronomice locale au apărut pe harta României şi măresc interesul pentru produse „made in România“
♦ ZF derulează o companie editorială susţinută de Scandia Food prin care îşi doreşte să prezinte businessurile din industria alimentară, situaţia unităţilor de producţie, dar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum vrea ANPC să îi avertizeze pe clienţi că sunt „victimele“ shrinkflationului: retailerii trebuie să pună o etichetă la raft care să indice faptul că produsul are cantitatea redusă, dar preţul nu
- Michael Britz, managing director Penny International: Am alocat încă un miliard de euro pentru investiţii în România în perioada 2024-2030. Doar în acest an investim 150 de milioane de euro, cu 15% mai mult decât în 2023
- Grafic: Evoluţia rezultatelor financiare ale Artsani Com
- Antreprenorii care au conturi la BCR pot accesa finantările garantate de stat prin IMM Plus direct pe platforma digitală George, plafonul din acest an al programului fiind de 11 miliarde lei
- Reţeaua de magazine de discount PENNY România raportează afaceri de 8,3 miliarde lei în 2023, în creştere cu 16%, şi investiţii de peste 634 milioane de lei. Pentru 2024, are planificate 35-40 noi magazine şi un centru logistic lângă Bucureşti