Gheorghe Răcaru, Blue Air: Trebuie un program coerent de promovare a României, dar nu iese nimeni din birouri să înţeleagă ce merită promovat
Altfel, România nu va deveni niciodată o destinaţie turistică dacă acest lucru depinde de inspiraţia unor funcţionari care nu depăşesc graniţele birourilor sau de contracte...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.