Anul 2020 a reprezentat o scădere de 13% pentru industria transporturilor rutiere, care s-a situat anul trecut la o valoare de 43 mld. lei
Industria transporturilor rutiere a avut de suferit de pe urma pandemiei, dar şi din cauza noilor prevederi europene, care au dus această industrie la o valoare de 43,6 mld. lei, adică minus...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Opinie Dragoş Damian, Terapia Cluj: Zece motive pentru ca să avem încredere în România. O mie de argumente în favoarea fabricilor, uzinelor şi combinatelor. Un milion de speranţe pentru o Românie reindustrializată
- Ungaria a început construcţia portului său de la Mediterana. Şi-a asigurat şi acces la Marea Neagră prin Bulgaria
- Tabloul pieţei muncii la final de 2024: creştere lentă, dar stabilă. Recrutarea şi salariile au continuat să crească. IT-ul rămâne cel mai bine plătit sector
- Herbert Schuster, commercial managing director la STRABAG România: „Un motor principal al creşterii rămâne infrastructura, proiectele de transport, ce beneficiază de finanţare prin PNRR şi alte programe europene“
- Aceleaşi probleme, aceleaşi părţi implicate, ce se va întâmpla de data aceasta? ASF vrea să aducă la aceeaşi masă service-urile şi asigurătorii pe 6 martie. Service-urile susţin că nu se plătesc integral despăgubirile, în timp ce asigurătorii susţin că su