Un avertisment pentru România. Industria auto, care a ţinut economia pe creştere, se schimbă: 25.000 de joburi au dispărut de la 20 de producători de componente auto în ultimii şase ani, cele mai multe de la producătorii de cablaje
♦ Creşterea salariului minim, cererea de forţă de muncă tot mai bine pregătită, electrificarea industriei auto, dar şi criza componentelor din ultimii ani au determinat o reaşezare...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- România este al doilea mare producător de biciclete din UE, dar locuitorii săi stau blocaţi în trafic pentru că nu au cum să ajungă la muncă pe două roţi
- Profitul net al producătorului de componente auto Aptiv Technology Services & Solutions a crescut de 2,8 ori în 2023, ajungând la 71,4 mil. lei
- Producătorul de cablaje auto Fujikura Automotive şi-a dublat profitul în 2023, la afaceri de 103,5 mil. lei
- Apple a lucrat în secret cu BYD la baterii EV pentru autonomie ridicată
- Gigantul sud-coreean Hyundai Mobis va construi o fabrică de componente pentru EV-uri în Slovacia