Care sunt ţările care fac regulile în transportul maritim de mărfuri: Olanda, Spania şi Marea Britanie sunt la vârf. România, aproape de coada clasamentului
Prin principalele porturi din România au trecut aproape 11.000 de tone de mărfuri (greutate brută) în al doilea trimestru din 2020, în scădere cu aproape 10% faţă de trimestrul anterior...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Radu Dinescu, Secretar General UNTRR: România are un deficit de 35-40.000 de şoferi pentru transportul de marfă. Polonia are 160.000 de şoferi din afara UE, iar România are 1.500
- Profitul net al producătorului de anvelope Pirelli Tyres România a scăzut cu 9,9% în 2024, ajungând a 121,3 mil. lei
- Grafic: Care este numărul de maşini agricole per unitatea de suprafaţă în UE
- Grafic: Evoluţia rezultatelor financiare ale Aquila
- Chery se lansează oficial în România, prin parteneriatul semnat cu Grupul AUTO ITALIA