Constanta în dezechilibrele comerciale ale economiilor est-europene, economiilor mari şi UE este China. Polonia, Ungaria şi Germania reuşesc să contrabalanseze importurile chinezeşti cu exporturi în altă parte. România, nu. România a încheiat anul trecut cu un deficit în comerţul cu China de peste 7 miliarde euro, sau 21% din deficitul comercial total
În iunie 2016, Andrzej Duda, atunci preşedintele polonez, celebra cu mare fast alături de omologul chinez Xi Jinping sosirea în Polonia a unui tren de marfă, încărcat cu containere,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa ZF Logistică, Transporturi & Automotive 2025. Infrastructura răspândeşte bunăstare oriunde este construită: România poate livra 400 de kilometri de autostradă anual şi în cinci ani îşi va dubla suprafaţa logistică, la peste 15 mil. metri pătraţ
- Pagina verde. Oraşul Curtea de Argeş investeşte 20 mil. euro în 6,5 kilometri de piste noi pentru biciclete prin ADR Sud-Muntenia
- Reportaj Pagina verde. Vorbim despre oraşe smart, drone „curier“ şi mobilitate, dar în realitate Capitala este un oraş sufocat de maşini şi neprietenos. „Totuarele sunt pline de maşini. Ne rupem spatele cărând cărucioarele. Bucureştiul nu este un oraş în
- Conferinţa ZF Logistică, Transporturi & Automotive 2025. Infrastructura răspândeşte bunăstare oriunde este construită, iar A0 va „schimba jocurile“ pentru Bucureşti. Schengen este o „gură de oxigen“, iar companiile din logistică aşteaptă să treacă pragul
- Praga vrea să excludă trotinetele electrice închiriabile din noul sistem de transport ce va intra în vigoare în mai