Cum a devenit Constanţa cel mai important port de la Marea Neagră şi cum ar putea juca un rol în prevenirea unei crize alimentare globale
♦ Portul Constanţa, cel mai mare port la Marea Neagră, poate fi principala poartă de ieşire pentru cerealele ucrainene spre Africa, dar are nevoie de investiţii masive ♦ „Ar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 15. Automobile Dacia
- PwC România şi D&B David şi Baias au asistat FAN Courier în preluarea pachetului majoritar de acţiuni la firma de brokeraj vamal Marian’s Trading
- Piaţa auto în 2024. Înmatriculările de maşini noi din România au crescut cu 5,6% an/an, la peste 150.000 unităţi. La nivelul UE, avansul a fost de doar 0,8%
- Amenzile rutiere vor creşte semnificativ în Ungaria în 2025
- Grafic: Ce a produs Ford Otosan la Craiova în 2024