Dacia şi Ford au atins în primul semestru cel mai ridicat volum de producţie şi se îndreaptă spre un 2018 record
„Este vitală pentru dezvoltarea economică, nu doar a industriei auto, urgentarea proiectelor de infrastructură.“
Producţia de autoturisme din România a urcat cu aproape 25% în primul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum ar trebui să arate programul de reindustrializare a României, care ar urma să aibă un buget 20 mld. euro anual? Două componente care nu trebuie să lipsească din planul de reindustrializare: cuplarea strategiei energetice de strategia industrială şi la
- Grafic: Campionii din regiunea Transilvaniei
- Runda de finanţare pentru salvarea Northvolt, aşteptată să se încheie săptămâna viitoare
- Producătorii europeni de componente auto trag semnalul de alarmă cu privire la disponibilizări masive
- Grupul Trans-Oil, care deţine în România o fabrică de ulei la Ţăndărei, cumpără Terminalul Frial din Portul Constanţa. Schoenherr şi Asociaţii: Tranzacţia va permite grupului să îşi eficientizeze logistica şi distribuţia de mărfuri pe mai multe continente