Ford Otosan Craiova a fost la 11.000 de maşini distanţă de a depăşi Dacia în a doua jumătate a lui 2024. Producţiile celor două uzine s-au apropiat pentru prima dată în istorie
♦ Creşterea de capacitate de la Ford Otosan, alături de uşoara scădere de la uzina Dacia, care se pregăteşte să lanseze în producţie noul Bigster, a făcut ca cele două uzine, de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Eliminarea controalelor la vamă, veste bună pentru investitorii Aquila, Alro, TeraPlast, Antibiotice, Purcari şi Chimcomplex. „Efectul benefic al aderării la spaţiul Schengen se va generaliza în întreaga economie şi va fi sesizabil pentru marea maj
- Producătorul de cablaje auto Leoni ia fonduri europene şi implică 610 de angajaţi într-un program de creştere a competitivităţii: 100 de muncitori necalificaţi devin electricieni
- Grafic: Evoluţia traficului aerian pe aeroportul Otopeni în perioada 2019-2024
- Grafic: Evoluţia vânzărilor mărcii Dacia la nivel mondial
- Grafic: Evoluţia cotei de piaţă a mărcii Dacia în Europa (%)