Mihai Bordeanu, Dacia, anunţă următoarea strategie a producătorului auto: Secretul acum este adaptarea rapidă. Noi o vom face cu Leap 100 – lansarea unei maşini în 100 de săptămâni, faţă de 4-5 ani până acum
Modificările legislative, taxele, dar mai ales preferinţele clienţilor pun mare presiune pe constructorii auto. Mulţi s-au grăbit să anunţe sfârşitul motoarelor termice şi eliminarea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Toyota rămâne cel mai mare producător auto din lume cu 10,8 milioane de maşini vândute în 2024
- Tesla a ratat aşteptările analiştilor: Cel mai mare producător de vehicule electrice din lume a înregistrat primul declin anual al vânzărilor din mai bine de un deceniu, iar veniturile au crescut cu numai 2%, până la 25,7 mld. dolari
- Mihai Bordeanu, Dacia: Nissan pleacă din vară din portofoliul RCR. „Vor exista compensaţii“
- Constructorii de la Bog'Art, UTI Construction and Facility Management şi Drumuri Bihor au finalizat noul terminal de plecări al aeroportului din Satu Mare, investiţie de aproximativ 63 mil. euro
- VW ar putea construi unităţi de producţie Audi şi Porsche în SUA