Mai mulţi bani pentru infrastructură rutieră: în 2019, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a cheltuit cea mai mare sumă din ultimii cinci ani, adică 5 mld. lei. „Dacă vrem bani europeni trebuie să ne stabilim o serie de priorităţi pentru infrastructură“
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a avut în 2019 cel mai mare nivel al cheltuielilor din ultimii cinci ani. Astfel, anul trecut CNAIR a înregistrat cheltuieli...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Uniunea Transportatorilor Rutieri spune că închiderea Văii Oltului timp de o lună şi a unei benzi a podului Giurgiu-Ruse va creşte costurile companiilor şi va crea probleme de distributie. ”Restricţiile de circulaţie să fie aplicate în anumite intervale o
- Opinie EY România : Seria de facilităţi acordate companiilor care deţin certificarea AEO se extinde şi pe aria RO e-Transport: AEO scutiţi de amenzi încă 6 luni
- Exclusiv ZF Corporate Tot mai sus
- Compania belgiană Bekaert a semnat cu producătorul de energie Rezolv Energy un acord achiziţie de energie eoliană de 100 GWh din România, pe 10 ani, unul dintre cele mai mari contracte din regiune
- Compania de investiţii Omnia Capital, care a preluat anul trecut transportatorul Dumagas, continuă procesul de consolidare şi cumpără 44,67% din Cargo Buddy, casă de expediţii digitală lansată de către Mihai Năstase