Oraşele poloneze nu mai vor autobuze chinezeşti
În urma unor decizii recente ale Curţii de Justiţie a Uniunii Europene, ce permit închiderea accesului la licitaţii al companiilor din afara Uniunii, oraşele poloneze îşi limitează...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cât de adânc în economiile est-europene poate lovi protecţionismul american: din cauza incertitudinilor, companiile poloneze deja nu mai sunt dispuse să majoreze cheltuielile, iar în Ungaria există riscul ca investiţiile mari, care ar reporni economia, să
- ZF Mobility, un proiect ZF şi Autonom. Roxana Capătă, Ford România Services: Jucătorii din piaţă alături de autorităţi trebuie să găsească o soluţie pentru susţinerea vehiculelor comerciale verzi
- Irinel Scrioşteanu, Ministerul Transporturilor: Avem 106 proiecte în regiunea Bucureşti-Ilfov, aflate în diferite faze de dezvoltare. Cele mai importante sunt autostrada A0, drumurile radiale, reţeaua de metrou şi reţeaua de tren metropolitan
- Comisia Europeană discută reacţia faţă de tarifele lui Trump cu liderii din auto, oţel şi farma
- Conferinţa ZF IMM ’25. IMMprevizibil: Micii antreprenori în faţa provocărilor. Businessul mic şi mediu trebuie să crească pentru că avem nevoie de dinamism, de curaj, de speranţă pentru viitor. Dacă cresc jucătorii mici, creşte şi economia. „O societate c