Piaţa auto. O nouă marcă din China ar putea intra în România: Autoitalia discută cu Chery
Autoitalia, importatorul Fiat, Jeep, Alfa Romeo dar şi al mărcii chinezeşti Leapmotor, ar putea demara şi importurile Chery pe piaţa locală, potrivit unor surse din piaţa auto. Oficialii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Valentin Coca, director naţional de vânzări, Autonom Lease: Piaţa auto este într-o uşoară stagnare în 2025. Este multă incertitudine, oamenii cer oferte, discută, dar decizia e puţin amânată
- Kristof Schils, Commercial Director, ELI Parks: In trecut se făceau în România depozite pentru distribuţie naţională, iar acum vedem distribuţie regională şi sper ca în viitor să vedem şi centre de distribuţie europeană aici
- Adrian Humă, ING: Dacă România a ratat trenul pe vehicule electrice, mai rămân două trenuri importante pentru noi, adică vehiculele autonome şi motoarele electrice pe hidrogen
- Adrian Sandu, ACAROM: Producţia de automobile înregistrează o scădere la T1, dar până la finalul anului s-ar putea chiar să fim pe plus
- Sorin Chinde, Vicepreşedinte, GRAMPET Group: Investiţiile alocate infrastructurii feroviare sunt foarte mici în raport cu necesarul. Durează 12 ore să traversezi Ungaria cu trenul, iar în România traversezi în 2 zile