Poşta Română se uită cu interes la piaţa de curierat, de 1 mld. euro. Cum va face să-şi crească de zece ori cota de piaţă de la 3% în prezent? „De la promisiune şi precontract până la contract este cale lungă. Dar ambiţia noastră este să ajungem la o cotă de piaţă de 30%.“

♦ Piaţa de curierat este foarte competitivă, cu FAN Courier, Sameday, Cargus şi DHL printre cei mai mari jucători ♦ În urmă cu 30 de ani, piaţa de poştă şi curierat era un...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.