Ungaria prioritizează construcţia de autostrăzi şi va investi în transportul feroviar doar cât să supravieţuiască şi va lăsa rutele secundare să moară. În schimb, Polonia modernizează tot, de la transportul feroviar de pasageri la cel de marfă
♦ Anul trecut, o companie poloneză, PESA Bydgoszcz, a prezentat prima sa locomotivă cu propulsie bazată pe arderea hidrogenului ♦ Rezervoarele de combustibil nepoluant pot...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Care mai este capacitatea economiei, businessurilor şi companiilor de a majora salariile în 2025? Companiile mari, multinaţionalele, au primit ordin de la acţionari să reducă costurile, să restructureze organigramele, iar majorările salariile să fie doar
- Grafic: Ponderea mijloacelor de transport folosite pentru distanţele zilnice în mediul urban (%)
- Grafic: Producţia de biciclete în UE, 2022
- Campionii creşterilor din economie în ultimii cinci ani: şase sectoare au un avans de cel puţin 100% al afacerilor
- Dezvoltatorii de logistică: Autostrăzile noi atrag proiecte, dar lângă ele avem nevoie de teren pentru industrial, nu proiecte rezidenţiale